måndag 13 december 2010

Woooho! Hur kul får man ha det på jobbet?!

Jag är nyss hemkommen från en grym eftermiddag/kväll med massa härlig träning! Först BodyPump på Landala som följdes av julsånger av mig, Stina och Anna-Maria medan medlemmarna fikade pepparkaka och julmust, och sedan release av BodyCombat 46 tillsammans med Anna, Karro och Annika på Kungsgatan. Det är helt sjukt vilket roligt jobb man har! Och hur hungrig man är när man kommer hem från det. Allvarligt talat, hur mycket lussebullar kan det få plats i en 64 kilo tung tjej?! Svaret är många. Det får även plats spenatsoppa, mackor och pepparkakor. :P

Här är en bild på det svettiga gänget precis efter klassen. Från vänster: Jag, Anna, Annika och Karro. Jag har fantastiskt duktiga och kompetenta kollegor, grymma är de! GRYMMA, I tell you!

Imorn blir det mer teamklass då jag och Jessica, som kommer ta över min klass i Frölunda i höst eftersom jag istället ska köra på Landala (eftersom jag inte hinner fara mellan anläggningarna som en skållad råtta, vilket jag måste göra om jag ska hinna med att köra PT och instruera alla mina klasser) kommer träna ut 45:an för sista gången. Veckan därpå blir det återigen girlpowerrelease, och denna gång med mig, Jessica och Lina. Fantastiskt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar