onsdag 29 december 2010

BonusPump!

Nackdelen med att ha världens bästa jobb och världens bästa kollegor är att man alltid blir kvar på jobbet i ungefär hundra år. Så blev det även idag, och därför har jag inte fått ett skit gjort av allt jag tänkte göra :p Men men, helt klart värt det!

Det blev en BodyPump klockan 12.00 idag för bästaste Hanna. Min vän Louise skulle tydligen vara med på klassen och eftersom vi nästan aldrig lyckas träna tillsammans var det en självklarhet att jag hakade på eftersom jag ändå hade två timmar innan nästa klient! 76an är bra mycket tyngre när man inte instruerar själv, det kunde jag konstatera idag ;)

Nu ska jag lägga mig snart, imorgon väntar både PT-klienter och träningsvägledning på Landala, och jag hade hoppats på att hinna med lite plugg också. Jag börjar bli rejält stressad över nästa tenta, men har hittills inte ens öppnat böckerna under "jullovet". Vad är det för fel på mig?! Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar