onsdag 8 december 2010

Vilodag!

Bilden lånad från Google


Idag är en vilodag från min egen träning, tro det eller ej! Dock ska jag snart ned till Landala och instruera Box, men själv vilar jag. Det händer faktiskt då och då, tro det eller ej ;) Jag är trött efter alldeles för lite sömn i flera dagar, och även om motivationen finns där så kunde jag liksom inte bestämma mig för vad jag skulle träna. Inget kändes lockande idag, och faktiskt så väljer jag då att låta bli. Det är inte direkt så det kommer gå någon nöd på mig träningsmässigt ändå den här veckan:
Måndag: Crosstraining
Tisdag: BodyCombat
Onsdag: Vila
Torsdag: BodyPump (kvartalsutbildning, wiiiihoooo!!!)
Fredag: BodyPump
Lördag: BodyPump + BodyCombat och kanske även BodyJam
Söndag: Cykel

Helt okej för att vara en hysterisk vecka i övrigt måste jag säga ;)

Jag behöver nog sova ut så jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Jag har skrattat hysteriskt hela dagen i skolan, mest åt mina egna skämt som inte ens är roliga... Så det är nog bra för alla att jag sover ut så jag är lite roligare att ha att göra med imorgon ;) Men nu: Mot Landala och Box-klassen!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar