tisdag 28 december 2010

Den nya Cykelklassen!

Bilden har jag lånat från en blogg jag hittade via Google.
Sådärja! Om jag störtar i säng nu kan jag hinna med 6h sömn innan klockan ringer. Är du morgonpigg och bor i Göteborg kan du alltid titta in på Sats Kompassen imorgon bitti för lite Cykel. Musiken det kommer trampas till kommer här:

1. Starlight - Muse
2. Save Tonight (Radio Version) - D-lete, Funk K
3. Stay the night - Alcazar
4. Coffee (Radio edit) - Supersisters
5. Fairytale gone bad (Radio edit) - DJ Gollum feat. Felixx
6. Hungry Eyes (Single version) - Anders Fernette
7. Jai Ho! (You are my destiny) - A.R. Rahman, Pussycat dolls
8. We weren't born to follow (Single version) - Bon Jovi
9. Poison - Alice Cooper
10. Ain't no sunshine - Groove chill out players
11. Need you now - Lady Antebellum

Stretchlåten, alltså nummer 11, är förresten så fantastisk att jag dör lite varje gång jag hör den. Det är något med hennes röst och melodin på refrängen. Och orden förstås. Jag älskar den!

Det kommer bli en toppenklass imorn, och nu ska jag stoppa in mig själv i duschen först och sedan i sängen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar