måndag 27 december 2010

Back in town!

Efter fem timmars försening och ett nedsläckt tåg utan ström in the middle of nowhere är jag nu hemma i Götet igen. Skönt! Visst har det varit hur gött som helst med ledigt och slappetid (Jag har läst tre böcker under en vecka. Tre böcker! Tjocka var de också. Härligt!) men det är också skönt att få komma hem och komma in i rutinerna igen med träning och kost. Men jag klagar inte, den här ledigheten var välbehövlig och jag njöt av varenda sekund av den, även om jag spenderade hela veckan inklusive julafton med att ha feber och ont i halsen...

Nu är jag dock frisk (eller ja, det snoras för fullt men vad kan man begära med -13 utanför fönstret?!) och imorgon ska det köras BodyCombat i Frölunda! Jag kör hela 46an själv för första gången, när vi hade release förra veckan var ju Lina och Jessica med. Jag tokälskar nya releasen, SÅ FANTASTISKT BRA!!!

Apropå fantastiskt bra så var även mina julklappar det. Jag fick den ursnygga muggen som jag visade förut, en underbar anteckningsbok a'la Hemingway som enbart får användas till konstnärliga saker (stränga order om det, tydligen), helt underbara ekologiska duschgrejer, en massa godsaker, presentkort på bio, pengar och världens lyxigaste ansiktsprodukter från Decléor. Finfint!!!

Nu ska jag snart krypa till kojs. Imorgon är det dags att återgå till vardagen, men jag tar mig nog en sovmorgon i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar