onsdag 8 december 2010

And then she was a readhead once again...






Åhå! Nu är jag mig själv igen :) Rödhårig! Det var flera år sedan sist tror jag, men ååååh så skönt det känns! Nu väntar jag bara på att håret ska torka så jag kan få lägga mig. Imorgon är en galet spännande dag! Sista delen på Cirkulationsfysiologin ska gås igenom och sedan en föreläsning i teknik för blodtrycksmätning, EKG och puls. Roligt? JA!!!

Jag får även finbesök på min Boxklass på kvällen av Stina och hennes Matti. Grymt kul! Jag tänker köra skiten ur dem, lätt ;) Körde skiten ur deltagarna gjorde jag och Lina idag på min Combat, det var grymt roligt att teama och Lina (som nyss gått utbildningen) kommer bli en toppenbra Combatinstruktör - utan tvekan!

Nu ska jag gå och skaka på huvudet litegrann så håret torkar nån gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar