onsdag 15 december 2010

Det här med tid...

Varför räcker den aldrig till på morgonen?! I vanliga fall går jag upp 45 minuter innan jag måste gå. Jag brukar inte duscha på morgnarna så därför är det enda jag behöver göra äta frukost, sminka lite och packa ned saker i väskan. 45 minuter. Det borde liksom räcka. Idag gick jag upp klockan 7, det ger mig 75 minuter innan det är dags att gå ut genom dörren. Om det räcker? Nej. Jag förstår inte! Vart tar tiden vägen på morgnarna? Går den fortare då än senare på dagen? Går den fortare då än när man väntar på en spårvagn som lyser med sin frånvaro eftersom Västtrafik aldrig kan hålla tiderna? VAD är grejen med tid och morgnar?!

Nåja, nu ska jag inte sitta här och blogga eftersom jag som sagt lider lite av tidsbrist. Håll tummarna för mig idag, ryggen känns liiiiiite bättre än igår (jag trodde jag skulle gå av på mitten vid ett par tillfällen) och nu hoppas jag att det håller i sig!

1 kommentar:

  1. Så, nu kan jag kommentera. Innan kunde man inte välja Namn/webadress utan behövde använda google o sånt, men jag kunde då inte logga in..konstigt! :s :p

    Jag håller såklart tummarna om att du ska få praktik hos ambulansen :D

    SvaraRadera