onsdag 15 december 2010

Det här med vänner...

Vänner är fan det bästa man kan ha! Jag åkte hem till Karro efter min och Jessicas teamklass och kommer nog ha träningsvärk i magen efter allt skrattande! Skratt gör underverk för själen och trots att jag kommer vara astrött imorgon så kommer jag må bra, för jag har skrattat för en hel livstid framöver! Vi lekte ordvitsar, skrev inte helt rumsrena julrim och läste tantsnusk. En toppentisdag, helt enkelt.

Dock misstänker jag att Karro spetsade mitt kaffe med något sjukt starkt för jag känner mig totalt urballad fortfarande :P

Nu blir det sängen, imorgon vankas föreläsning om utsöndringsorganen och sedan tokplugg innan det är dags för PT-klient och Boxklass på kvällen. Det blir vila från den egna träningen imorgon, då nöjer jag mig med att motivera andra till stordåd istället ;)

Teamklassen gick fantastiskt bra förresten, och Jessica är hur duktig som helst! Hon kommer ta väl hand om deltagarna på tisdagsklassen i vår, det är jag helt säker på! Nu: Krama kudde. Hårt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar