måndag 13 december 2010

Dag 3- Mina föräldrar

Min mamma heter Gunilla. Hon bor i Stockholm och jag träffar henne alldeles för sällan. När jag var yngre hade vi en ganska komplicerad relation, kanske till och med lite mer komplicerad än vad som kan anses som "normalt" i tonåren, men när jag flyttade till Göteborg förändrades det och nu har vi en väldigt fin kontakt! Vi pratar i telefon om inte varje dag så i alla fall varannan.

Min far hann jag tyvärr aldrig träffa innan han gick bort. Han kommer från Grekland och jag var inte ens född innan han dog, så det är inte mycket jag vet om honom. Tyvärr. Idag tänker jag inte så mycket på det, men jag antar att det kommer bli mer påtagligt när det blir dags för mig själv att skaffa barn.

Det var väl det, om mina föräldrar, kort och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar