torsdag 9 december 2010

BodyPump 76

Bullen är åter hemma och har stoppat fil, bär och müsli i magen. Energi var efterlängtat efter den här kvartalen vill jag lova! Och imorgon kommer nog min Crosstrainingträningsvärk ha byggt på av finfin BodyPump-värk. Härligt!

Mitt första intryck av nya releasen är I LOVE IT!!! Den enda låten jag inte föll riktigt för var Biceps, men det var mer själva låten än koreografin och eftersom den är tung som satan så gillar jag den ändå ;) Spontan känner jag att 76:an är en release att utvecklas på. Den är tung, känns tyngre än 75:an, men inte så tung att man behöver gå ned i vikter på någon låt. Däremot kommer den definitivt att göra oss starkare, och det gillas!

Sköna låtar, skön koreografi, en del nya kombinationer och ett härligt tryck genom hela passet. I like! Än så länge är nog knäböjslåten favoriten, men det är svårt att välja!

Nåja, nu ska jag sätta mig och plugga in koreografin innan jag kryper ned i sängen. Jag har ju lovat att köra minst hälften redan imorgon, så det blir till att skriva manus och plugga riktigt effektivt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar