måndag 6 december 2010

De första orden

Det här är jag! Välkommen till min blogg :) Den är jättemycket under konstruktion men jag tänkte ge er något att titta på medan jag är i färd med att pilla färdigt med bloggen.

Dagen började tidigt idag med en paniktvätt klockan 7 och jag är lite stolt över att jag faktiskt pallrade mig upp när klockan ringde och släpade mig ned i tvättstugan. Tur det, annars hade jag fått jobba naken på gymmet idag och jag tror man kan få sparken för sådant. Inte värt det, med andra ord.

Nu blir det en tur ned till tvättstugan för att hämta tvätten och sedan är det dags att ta vagnen mot Sats Landala för att träffa min supergoa PT-klient! Därefter vankas föreläsning i cirkulationsfysiologi (jag älskar min utbildning! SÅ roligt!!) och sedan lite mer PT-jobb och slutligen egen träning. Ikväll blir det mer pill med bloggen, vi måste ju ha det fint här inne!

Nu kallar tvätten. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar