lördag 18 december 2010

LööööördaaaaagsPuuuuump!

Godmorgon!

Det är en smått sömnig tjej som beger sig mot Sats Landala för Box 10.15. Jag tror jag verkligen behöver sova ut på riktigt någon dag snart, liksom sova utan att ställa klockan. När gjorde jag det sist?! Hur som helst, jag vet att jag snart piggnar till... Det är ju LÖRDAG!!! Lördag = världens bästa BP-klass och veckans absoluta höjdpunkt! Nu håller vi bara tummarna för att bussen kommer i tid och att den håller sig på vägen tills den kommer fram...

Efter Pumpen blir det ju som sagt Box och ben på Kompassen tillsammans med en vän, vi ska även snacka träningsupplägg inför våren. Jag ska satsa mer på min egen träning (i kombination med mina klasser såklart!) och våren 2011 är tiden då det kommer hända grejer med den här kroppen, definitivt! Nu måste jag rusa. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar