torsdag 9 december 2010

KAFFE!!!

Kaffe! Denna fantastiskt goda och livgivande dryck :P Innan jag började plugga på sjuksköterskeprogrammet drack jag kaffe ytterst sporadiskt. Det blev någon kopp då och då men inte mer än så. Nu däremot, nu dricks det flitigt var dag! Okej, inte överdrivna mängder förstås, men jag har min termos med mig till skolan och glömmer jag den hemma blir jag kinkig ;)

Idag blir det säkerligen flitigt kaffedrickande eftersom vi planerar att sitta och plugga flitigt fram till 14.00 då det är dags för kostredovisningen. Termosen är redan laddad!

Nu är det dags att ta vagnen mot Medicinarberget och möta upp Stina och Anna. Jag glömde mina hörlurar på KTC igår så det får bli en sväng förbi där först innan jag bänkar mig med böckerna och kaffet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar