torsdag 30 december 2010

SATS Inspirationsdag!

Bilden lånad från Sats hemsida!

Som vanligt är jag alldeles för sen i säng och sitter här och pillar med allt annat än det jag borde, det vill säga tandborstning och i säng-gående.

Jag har hur som helst precis anmält mig till vårens fräckaste händelse - SATS Inspirationsdag 2011! Det är en dag för oss Sats-anställda där vi får träffas, umgås, träna ihop, bli inspirerade och motiverade inför kommande träningsår och dessutom partaja tillsammans på kvällen. Underbart roligt! Förra året hade jag precis börjat jobba på Sats när det var dags för inspirationsdag och jag slogs av vilket fantastiskt företag det är jag fått förmånen att arbeta för. Snacka om personalvård! Vi intog Globen och tränade tillsammans under en hel dag, vi lyssnade på en fantastisk föreläsning av grymmaste Olof Röhlander och avslutade med en hejdundrande partykväll tillsammans.

2011 års Inspirationsdag äger inte rum i Globen, men det kommer bli minst lika roligt för det!
Klasserna jag kommer gå på är Sh'bam med min fantastiska kollega Annika Sjöö, en föreläsning om Motiverande kommunikation med Alexander Holmberg och slutligen ReCycling (en cykelklass) med Annika Stark. Det kommer utan tvekan bli en underbar dag, och jag längtar redan till 12:e februari!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar