lördag 11 december 2010

Det där med att ha koll...

Nu är den här bilden visserligen lastgammal (nåja, ett år eller så i alla fall...) men den är ganska talande för hur dagen har varit!

Jag ställde klockan på 07.15 imorse. Den ringde, jag ställde om den till 7.30 och somnade tydligen om på mindre än 60 sekunder. Trött? Eh...ja. Att jag somnade på mindre än 60 sekunder vet jag för att när jag vaknade en kvart senare hade jag fått ett sms av Anna där hon (snälla, underbara människa!) talade om att vi visst började kl. 8.30 och inte 9.00 som vi hade trott... Kul! 20 minuter är INTE lång tid på morgonen. Dock hann jag förvånansvärt mycket: Kaffe i magen och termosen, frukost i magen, smink i ansiktet, kläder på kroppen, fipplande med datorn och väskan packad. Och inget glömdes hemma! Helt otroligt. Jag som hade sett fram emot en lugn och skön morgon... Jo, tjena!

Pump-koreografin satt finfint på klassen idag och trots att jag var nervös som ett as innan så tyckte jag allt att jag levererade som jag skulle. Deltagarna verkade tycka att det var en jobbig koreografi och det är det ju, fast i det här fallet är ju jobbig lika med bra ;)

Imorgon är det lördag, och inte vilken lördag som helst utan värsta superlördagen! Världens bästa Pump-klass på morgonen, sedan lite städ av lägenhet och så Fitnessfestivalen på eftermiddagen, med COMBAT-KVARTAL!!!! Grymt roligt!!! Jag tror jag ska lägga mig nu så det kan bli imorgon snart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar